Zbuduj marketing pozytywnych doświadczeń

Co wpływa na wzbudzanie pozytywnych doświadczeń u klienta w kontakcie z marką? Empatia, zaangażowanie, przyjemność i poczucie przynależności to czynniki, które pomagają markom rosnąć i skupiać wokół siebie zaangażowaną grupę odbiorczą. Wsparciem w budowaniu wymienionych czynników motywujących może być know-how agencji social media. Wrocław stawia na nowoczesny marketing i trwałe więzi.

Zaprojektuj doświadczenia z agencją social media Wrocław

Aga Szóstek, ekspertka projektowania doświadczeń i doradczyni strategiczna, w swojej książce zatytułowanej Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku, zauważa, że marki z najsilniejszą pozycją na rynku to te, które poza podstawowymi funkcjonalnościami zapewniają klientom dodatkowy, silny bodziec w postaci pozytywnych doświadczeń.

Autorka wyróżnia i opisuje cztery motywatory, które mogą wpłynąć na przekroczenie  oczekiwań klientów, a tym samym wpłynąć na wzmocnienie zaangażowania i zbudowanie trwałej, powracającej relacji z marką, są to:

  • empatia,
  • zaangażowanie,
  • przyjemność,
  • poczucie przynależności.

Chciałbyś budować pozycję Twojej marki w oparciu o wymienione motywatory? Pierwszym krokiem ku temu powinno być skonstruowanie strategii komunikacji. Może Ci w tym pomóc doświadczona agencja social media. Wrocław stawia na mierzalne działania.

Strategia komunikacji, czyli dokument wyjściowy do dalszych działań

Strategia komunikacji to swoiste DNA marki, które pozwala wprowadzić na rynek usługę, którą wyróżnia użyteczność, a przy tym jest pożądana przez odbiorców i konkurencyjna. Na dokument składają się m.in. takie punkty jak:

  • analiza konkurencji,
  • analiza dotychczasowych działań marki, ze wskazaniem na mocne i słabe strony,
  • stworzenie persony marketingowej, z uwzględnieniem jawnych oraz ukrytych potrzeb odbiorców,
  • kreacja języka i stworzenie filarów komunikacyjnych.
Zobacz również  Chcesz założyć konto walutowe dla swojej firmy?

Agencja social media z Wrocławia, która stawia na dobre relacje w sieci

Na budowanie pozytywnych doświadczeń w punktach styku klienta z marką składa się profesjonalizm, łączenie wiedzy specjalistów z różnych dziedzin oraz empatyczne podejście. Właśnie te wartości przyświecają agencji social media z WrocławiaFrank & Greg. Strategią marketerów jest zaangażowanie i budowanie opartych na zaufaniu, trwałych oraz przyjaznych relacji w sieci.

Chcesz zadbać o Twoich klientów i sprawić by czuli się docenieni, a tym samym chętnie polecali Twoje produkty innym i wracali po więcej? Sięgnij po wiedzę zespołu grafików, fotografów, ekspertów od prowadzenia kanałów społecznościowych i komunikacji – już dziś wypełnij brief i umów się na rozmowę o potrzebach Twojej marki.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *