Wszystko zależy od zaangażowania, obszaru i konkurencji. Klienci muszą się dowiedzieć o istniejącym punkcie odbioru paczek. Wtedy na pewno zaczną przychodzić, a co za tym idzie, my na pewno zaczniemy zarabiać. Nasz biznes kurierski może stać się dochodowy, ale wszystko zależy tylko i wyłącznie od pracy, jaką włożymy w rozwój reklamy i marketingu. Trudno jest powiedzieć, ile taki punkt zarabia, ponieważ jest dużo czynników, które wpływają na ten bilans. Aczkolwiek, można przyjąć, że są to kwoty od 3 do nawet 20 tysięcy miesięcznie.
Czym jest punkt kurierski?
Branża kurierska należy do jednych z najbardziej rozwijających się biznesów na rynku. W czasach, gdy nie musimy nigdzie wychodzić, aby zamówić ubrania, prezenty, czy nawet jedzenie punkt kurierski jest propozycją godną przemyślenia, jeśli prowadzimy swoją działalność.
Punkt kurierski jest pośrednikiem, który przyjmuje i nadaje paczki od klientów, którzy zlecają taką potrzebę. Współpracuje on z wieloma przewoźnikami, dzięki czemu jest w stanie dostosować swoją ofertę do każdego rodzaju przesyłki i zaoferować idealną cenę.
Ile kosztuje założenie punktu kurierskiego?
Otwarcie punktu kurierskiego jest bardzo proste, a także tanie. Warto wiedzieć, że nasz broker nie nalicza żadnego rodzaju opłat za certyfikaty czy zapisy. Z pewnością nie będziemy również zobowiązani do płacenia miesięcznego abonamentu. Jak widać, na pewno nie będzie żadnych dodatkowych kosztów przy włączeniu tego rozwiązania do istniejącego biznesu.
Punkt odbioru paczek zarobki
Firma kurierska z pewnością będzie wymagała od nas posiadania komputera z dostępem do Internetu, drukarki biurowej, a także podstawowej wagi oraz centymetra, aby zmierzyć lub zważyć potencjalną zawartość paczki.
Dlatego też wszystkie formalności związane z założeniem punktu odbioru paczek są niezwykle szybko realizowane i zazwyczaj już następnego dnia możemy rozpocząć swoją przygodę z paczkami. Jeśli otwieramy nową placówkę, czynności biznesowe mogą potrwać dłużej, w zależności od etapu inwestycji finansowej. Pośrednik nie ingeruje w wystrój czy kolorystykę lokalu, ale zakłada, że na pewno zabezpieczymy pomieszczenie do przechowywania dostaw.
Dlaczego klienci korzystają z punktu kurierskiego?
Jest to po prostu wygodne. Klient przynosi przesyłkę, którą musi zważyć, zmierzyć i na samym końcu wycenić. Nie musi się martwić, że kurier przyjedzie, gdy nie będzie go w domu.
W dobie licznych oszustw klient ma pewność, że za miesiąc na pewno nie otrzyma telefonu z wezwaniem do zapłaty dużej ilości gotówki, bo przesyłka przekroczyła swój wymiar. A dlaczego? Dlatego, że to my zatwierdzamy dostawę i na tej podstawie oferujemy klientowi zwrot kosztów. Dodatkowym powodem, dla którego klienci korzystają z punktów, jest najprawdopodobniej szybkość obsługi. Rzadko kiedy czas obsługi klienta przy jednej przesyłce przekracza 5 minut, dlatego jest to bardzo dobre rozwiązanie dla osób zabieganych.