Terminale pozwalające opłacić rachunki?

terminal płatność karta

W związku z rozwojem technologii wiele sklepów rywalizuje ze sobą w zakresie ekspresowego opłacania najważniejszych rachunków w sklepie. Takie rozwiązanie zdobyło uznanie przez klientów i sprawiło, że usługa ta zyskuje ogromną popularność. Chcąc być konkurencyjnym na rynku każda firma powinna zainwestować w terminal płatniczy.

Jakie funkcje spełnia terminal płatniczy?

Coraz więcej firm korzysta z nowoczesnych rozwiązań, które ułatwiają klientom robić zakupy i płacić rachunki. Wiele osób decyduje się na szybkie opłacenie rachunków wykorzystując specjalne usługi sklepu. Aby móc korzystać z tych udogodnień niezbędny jest terminal do kart płatniczych, który umożliwia wykonanie natychmiastowych opłat. Klient korzystając z tego typu usługi ma możliwość natychmiastowego wykonania danej transakcji oraz ma pewność, że jego rachunki zostały przez niego opłacone. Takie rozwiązanie pozwala na uzyskanie konkurencyjnej przewagi i zapewnia maksymalną wygodę. Aby przyciągnąć nowych klientów warto zaopatrzyć się w terminal z usługą realizacji natychmiastowych płatności.

Jakie rachunki można opłacić za pomocą terminali płatniczych?

Za pomocą terminali płatniczych można opłacić przede wszystkim raty kredytu, opłaty za mieszkanie lub chociażby mandat. Jeśli sklep oferuje takie rozwiązania, sprawiają one, jest on lepiej postrzegany przez klientów, a im większa wartość danej transakcji, tym mniejsze opłaty dla sklepu, dlatego takie rozwiązanie jest korzystne dla obu stron. Jednym z głównych operatorów tego typu transakcji jest firma BluePay, która specjalizuje się w rozwiązaniach mobilnych z zakresu płatności masowych.

Jakie są wady i zalety terminali płatniczych?

Wielu właścicieli zastanawia się nad wprowadzeniem terminali płatniczych obawiając się wysokich opłat i prowizji, które należy ponieść przy korzystaniu z tego typu rozwiązania. W przypadku wielu transakcji poniesione koszty nie będą zbytnio odczuwalne, a terminal pozwalający klientom dokonanie opłat jest naprawdę korzystną inwestycją, która z czasem zacznie przynosić zyski. Coraz więcej klientów zaczyna doceniać firmy, które oferują rozwiązania ułatwiające im zakupy i myślą o ich potrzebach.  Do głównych zalet posiadania terminalu można zaliczyć: błyskawiczne potwierdzenie transakcji, łatwą obsługę oraz szereg rozmaitych funkcji ułatwiających płatności i rozliczenia. Wadami tego typu rozwiązania są częste awarie, ryzyko nieopłacalności, koszty utrzymania.

Jakie są koszty utrzymania terminali płatniczych?

Główną opłatą jaką ponoszą firmy korzystające z terminali płatniczych to opłata za dzierżawę terminala co kosztuje ok. kilkadziesiąt złotych w miesiącu w zależności od zakupionego modelu urządzenia i jego mobilności. Następną opłatą są prowizje, a ich wysokość różni się w zależności od branży sklepu i nie przekraczają 4 %. Najniższe prowizje płacą restaurację, sklepy oraz hotele. Trzecią opłatą jest koszt połączeń autoryzacyjnych. Jednak mając na względzie rozwój sklepu i ułatwienia dla klientów warto zainwestować w terminal płatniczy.

 

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *